
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zamówienie zostaje przyjęte do realizacji.
- Pobranie - płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi InPost). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatą za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadku innych opłat.
- PayPal - przy wyborze tej opcji na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność. Płatność jest zazwyczaj rejestrowana w przeciągu kilku minut, a Twoje zamówienie zostanie natychmiast przetworzone. Pamiętaj, że zgadzasz się na warunki użytkowania PayPal i ich procesy.
- Przelewy24 - przy wyborze tej opcji płatności następuje przekierowanie na formatkę płatniczą, gdzie pierwsza zakładka "Przelew online" prezentuje listę dostępnych banków, w których możliwe jest wykonanie szybkiego przelewu automatycznego. Z tej listy należy wybrać swój bank. Po wybraniu swojego banku następuje przekierowanie do bankowości internetowej, gdzie po zalogowaniu wystarczy potwierdzić automatycznie wypełniony formularz przelewu. Gotowe! Transakcja została zrealizowana prawidłowo.
- BLIK - na etapie podsumowania koszyka na stronie sklepu należy wybrać płatność Przelewy24. Po wybraniu Przelewy24 następuje przekierowanie na formatkę płatniczą, gdzie należy skierować się do zakładki "BLIK" w lewym menu. Na ekranie wyświetli się pole do wpisania kodu BLIK. Kod blik należy wygenerować w swoim urządzeniu mobilnym w aplikacji banku. Po wprowadzeniu kodu BLIK na formatce płatniczej Przelewy24 należy potwierdzić transakcję pinem w aplikacji mobilnej. Gotowe! Transakcja została zrealizowana prawidłowo.
- Płatność kartą - na etapie podsumowania koszyka na stronie sklepu należy wybrać płatność Przelewy24. Po wybraniu Przelewy24 następuje przekierowanie na formatkę płatniczą, gdzie należy skierować się do zakładki "Karta płatnicza" w lewym menu. Pola do wpisania danych odzwierciedlają wygląd prawdziwej karty płatniczej. W odpowiednich miejscach należy uzupełnić imię i nazwisko, numer karty, datę ważności karty oraz kod zabezpieczający CVV, który znajduje się na odwrocie. Gotowe! Transakcja została zrealizowana prawidłowo.
Życzymy udanych zakupów!